Sweet music in my eare

Sitter hos Malin i sthlm, dricker swedish summerdrinks och bara njuter av det härliga sommarvädret som äntligen har visat sig.
Skam  att jag sitter framför datorn men det är för varmt för att sitta ute, jag dör i denna värme.
Men värmen är välkommen ska inte gnälla och bli en typisk människa som aldrig är nöjd med vädret.
Aaaa, funderar på att flytta hit. Mamma och hennes kille är och kollar på hus i norrland och om dom flyttar dit så finns det ju inget som håller mig kvar hemma i Dalarna. Skulle va as nice att bo här ett tag och jobba och försöka att komma på vad jag vill göra med livet.

Har varit arbetslös sen i torsdags, men det känns som att det kommer att ordna sig så jag mår toppen.
Festat med så sköna människor både i torsdag och i fredags. Ska på hemma fest i kväll med så det blir väl en skön chill kväll till! Sweet=)

Nu ska jag fortsätta att njuta och bara vara!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0