Förkylning och fundering

Inte många ord har kommit från min mun idag. Har mått så dåligt usch va förkyld jag är.
Jävlar vilken tur att jag är ledig i morgon så jag får vila ut!
Det var sjukt lite folk på jobbet idag, så trist fast ändå tur så jag slapp snacka. Så jag gick omkring och gjorde inget vettigt. Kändes som jag lika väl kunde ha stannat hemma och slappat idag men som sagt så behöver jag pengarna.

Har funderat lite idag om vad fan jag ska hitta på när sommarjobbet är över?
Kommer inte få jobba där jag är nu nå mer för dom som varit mamma lediga kommer tillbaka i höst, trist för mig.
Så nu är man tillbaka på ruta ett igen. Ahhh jag blir lite stressad när jag aldrig kan komma på vad jag vill göra, ska det vara så svårt?


Kommentarer
Postat av: malin

men skulle inte du söka till nån möbeldesign grej i leksand efter sommaren? Annars kan du ju alltid komma hit och busa lite! :D Pusss

2008-07-03 @ 12:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0