Sjukling

Jaha då har man kommit hem från sjukhuset då.
Blev akuten i söndags natt efter outhärliga smärtor, där konstaterade dom efter många blodprover och röngten att jag har åkt på njurbeckensinflammation och att det sitter ett tiotal njurstenar som blockerar urinröret.
Läkaren tyckte naturligt vis att det bästa va att sätta in en PNP-kateter (det vill säga ett rör som går från njuren och ut i en påse där urinet kan rinna ut.)
Jävligt drygt måste jag säga men jag har iaf inte ont längre.
Så nu ska jag allstå ha det här i till den 28 mars!! Då ska jag in på operation och ta bort stenarna.
Tills dess får jag gå i mysbyxor och slappa tröjor för det är de enda jag kan ha på mig, haha.
Känner mig som en gammal människa, kollade på antikrundan i går med, snacka om att pensionen kommer snart!!

Älsklingen kommer idag så då får han ta han om sin gamling=)

Ha de

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-03-07 @ 11:44:38
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0