Supe(a)r helg!!

Woohoo! Nu är det äntligen helg och humöret är på topp!
Kan ju inte bli annat när jobbdagen har har gått galant och jag har hela helgen framför mig!
Snart ska jag dra mig mot Rättvik för ett tränings pass sen blir det en snabbfika med Millan =D
Så blir det avfärd mot Falun, konstigt, haha!
I kväll ska jag och Tomas beställa grekisk mat, mums!!!
Och jag är sugen på champange så ska ta en sväng in på systemet med.
I morgon är det äntligen dax för Rock n´Roll kvällen med Lina, juvligt!
Jag citerar Lina: Snälla gud om du finns där uppe, kan det vara lördag nu?!!
Haha, underbart!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud måste finnas för om 4h är det lördag! YEEEEY.

2008-11-28 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0