Blä för magkatarr!

Min kropp är inte riktigt i chakt nu heller! Dra åt skogen vilken magkatarr jag har haft i natt! Lite bättre nu men det bränner förtfarande i mellangärdet!
Fast jag undrar om det är blandning med nå magvirus med. Spydde som ett as i natt och i morse va det bara löst i toan. Om nån va intresserad att veta :P haha!
Så idag blir det att ta det lugnt som fan!
Tänkte om jag kanske skulle orka ta mig upp till macken och köpa en cola, behöver lite avslagen cola!!
Snacka om det är drygt att vara mig nu! Magkatarr och i helgen hade jag njursten som fan =(
JAg funderar på om jag ska lägga upp min kropp på tradera för en 100?
Skulle lätt vilja ha en ny kropp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0