Jävligt bra start på fredagen!!!

Men fy fan! Är man med i en vikariepool så ska väl fan systemet fungera!!!
Jag blir så himla arg!
Bokad i går på ett jobb men inte fan fick jag reda på det via sms!
- Ha alltid mobilen tillhands, det är så vi bokar er till jobben! Så sa dom på informations mötet!
Men vilken tur att jag alltid har mobilen på mig då tänkte jag.
Fick jag sms igår?? Nej inte helvete heller!
Jag är så arg att jag kan spricka!
Sen har dom bokat mig på måndag?? Inget sms om det heller och då har jag INTE skrivit i tillgänglighet eftersom jag jobbar på Östbergs då!
Fy fan! Och all min tillgänglihet som jag fyllt i är borta, så jag fick fylla i nytt idag! GHaaaa!
ALLT som har med falukommun att göra suger ju!! Poblem med poolen och ingen lön, bra där!!
Så himla less!!!!!
Kan jag få anställning på Östbergs snart så jag slipper vara med i poolen??!!
Jag har iaf ringt och skällt på dom och nu när jag fick skriva av mig känns det lite bättre!
Får gå på coren idag och köra gärnet så kanske jag lugnar ner mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0